vineri, 5 iunie 2009

IERARHIA INGERILOR



Ingerii, aceste minunate fapturi, care sunt in permanenta langa noi, cu rolul de a ne veni in ajutor ori de cate ori ii chemam. Ce minunat ar fi sa ii avem in permaneneta in gand si in suflet, dar deseori ne aducem aminte de ei doar cand suntem in mari dificultati. Ei ne ajuta oricum.


SERAFIMI, HERUVMI,TRONURI, DOMNII, VIRTUTI, STAPANII, ARHANGHELI, INGERI
INTAIETORII

Atat de mare este iubirea pe care Dumnezeu o are pentru oameni, incat ne-a daruit fiecaruia un Inger Pazitor, care este in permanenta langa noi. Vocea ingerului pazitor este gandul nostru cel bun, cel luminos. Il simtim ca o usurare, ca o alintare, uneori aproape ca ii simtim atingerea suava si parfumul ca de flori. Ei sunt, indrumatori ai vietii noastre, protectori, prieteni. Relatia omului cu Ingerul Pazitor in general este profunda si intima. Misiunea lui este de a ne insoti pe tot parcursul vietii, pentru a ne fi protector si pentru a ne ajuta atunci cand ii cerem ajutor. Uneori cand viata ne este pusa in pericol, ne ajuta chiar daca nu am cerut ajutorul. Mai ales daca misiunea noastra in viata nu a fost implinita. Ingerul pazitor ne ajuta pe plan spiritual in evolutia noastra, ne inspira si ne sustine ori de cate ori este nevoie.


Mai multe despre Ierarhia Ingerilor gasiti pe http://www.oamenisiingeri.ro/ingeri.htm


LUMINA SI IUBIRE

Alexandra Hinda

2 comentarii:

EM spunea...

Draga Alexandra
Multumesc pentru gandurile tale frumoase la adresa mea. Ma bucur ca cineva este atins de mesajul subtil din creatiile mele. Am vazut ca ti-a placut clipul Ierarhia ingerilor. Sa stii ca l-am creat special pentru muzica lui Erik Berglung. De asemenea am fost fericita sa pot compune pe muzica lui Frederic Delarue. Poti lasa mesaj pe blogul de prezentare EM, sau pe youtube. Nu m-a preocupat sa las un email.
Imi place si la tine "acasa".
EMdobrita

andreiraduM spunea...

Bun gasit!
Am o curiozitate ce inca nu a fost satisfacuta.
Te rog, spune-mi, cine a dezvaluit ierarhia ingerilor? Ce dovezi exista ca ingerii au o ierarhie similara ierarhiei inventata de om?!
Cui ii foloseste sistemul ierarhic?

Multumesc frumos