vineri, 4 decembrie 2009

Va mai aduceti aminte ?






Azi va spun o mica poveste. Candva am fost invitata la un vernisaj de Arta Fotografica. Pentru ca printre pasiunile mele se numara si fotografia, m-am urcat in tren si... Am ajuns. Erau fotografii uriase cu o frumusete aparte... Dar era o frumusete trista...Atmosfera era ciudata...Nu am realizat atunci ce se intampla. Am plecat incantata de la vernisaj. Dar pe drum, in acele cateva ore pana la destinatie au inceput sa imi apara in gand, amintiri triste, evenimente pline de durere... Dupa cateva zile, starea de tensiune interioara nu a plecat. Eram trista, fara nici un motiv de suferinta... Atunci am avut un gand, sa caut pe cineva care sa poata fotografia oameni zambind, plini de veselie bucurandu-se de viata...Viata insa m-a luat in suvoiul ei,...copiii, munca, studiile... Pana cand, filmul de mai jos mi-a adus aminte de vechea mea dorinta. Imi doresc veselie, rasete, bucurie in viata mea si a tuturor. E momentul in care cred ca, indiferent de lucrurile ce nu merg asa de bine in viata noastra, totul sa fie transformat in bucurie. Credeti ca este greu? Incercati... Zambiti mai des...Va aduceti aminte de acea stare in care colturile buzelor se ridicau usor, lasand la vedere un zambet cald si dulce? Poate atunci cand ati simtit mangaierea mamei, a tatalui, a bunicilor sau a copilului? Sau poate atunci cand ati simtit pentru prima oara fiorul iubirii? Sau poate cand, trecand anii, vi-ati vazut copiii fericiti? Sau clipa in care ati devenit bunici? Sau chiar privind un pisic sau un caine, care se alinta dragastos asteptand o mana calda pe cap... Sau frumusetea florilor v-a facut sa zambiti vreodata... Cate lucruri minunate ne inconjoara si le putem simti ca o calda imbratisare, ce poate topi orice inima de gheata! Zambiti! Este primul pas spre implinire, din toate punctele de vedere...Daca nu ati incercat sau poate ati uitat sa zambiti, priviti-va in oglinda si ridicati colturile buzelor.Vedeti ca sunteti mai frumosi si plini de viata...Felicitari! Continuati acum sa va faceti viata mai frumoasa si sa va vindecati de tristete.Urmariti filmuletul de mai jos si poate ca, pe langa zambet mai adaugati si un cuvant sau chiar mai multe de apreciere, pentru cei din jur...Va asigur ca veti avea SUCCES!!!
Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: