duminică, 10 mai 2009

INGERII DE LANGA NOI...


Kathys comments



In fiecare zi, din ce in ce mai mult, avem nevoie sa simtim protectia acestor minunate fiinte angelice. Mangaierea si iubirea lor neconditionata, ne fac sa trecem mai usor, peste etape grele din viata noastra. Este momentul sa acceptam ca ei, ingerii, minunatii nostri prieteni dintotdeauna, sunt aici, si asteapta ca noi sa le cerem ajutorul in viata de zi cu zi. Sa o facem, doar cei mai puternici recunosc, ca au nevoie de ajutor.
Uneori prietenii nostri, oamenii de langa noi, au tendinta de a fi acei protectori mult doriti de sufletele noastre. Dragii mei, inca o data va spun( si tot voi repeta) "Prietenii sunt ingerii care ne ajuta sa plutim mai departe, atunci cand aripile noastre par sa fi uitat zborul" si Gabriel Garcia Marquez, stia bine acest lucru. Da, sunt momente, cand noi oamenii ne transformam prin iubirea ce o avem in suflet, si ne identificam cu ingerii. Sa fim fericiti ca avem asa prieteni in viata noastra. Le multumesc eu si pentru voi toti.
MULTUMESC, PRIETEN DRAG, oriunde esti si oricine esti.
Acum, vreau sa va anunt ca datorita diversitatii si aglomerarii articolelor din acest blog, am decis sa transfer cateva articole la urmatoarele bloguri:
Articolele ce vor fi postate in Massaje Theraphy au ca scop, informarea cititorilor despre ce este masajul, beneficiile terapiei prin masaj, si multe alte terapii in directa legatura cu atingerea tamaduitoare a mainilor.
Acesta se numeste Reiki Light for World Peace. Dupa cum ii spune si numele, acest blog va fi sursa de informare despre Sistemul japonez Reiki.
Blogul Herbal Therapy( dar nu numai el) imi este foarte drag, pentru ca plantele mi-au fost prieteni de foarte mica si le-am invatat tainele cu mare satisfactie . Aici, veti citi despre TERAPIA CU PLANTE si micile atentii pe care plantele ni le ofera, atunci cand le respectam si le iubim.
In blogul ce l-am numit Light Meditation, vor fi articole cu tot ceea ce ne poate face viata mai frumoasa si infloritoare, folosind meditatia.
Primii pasi intr-o meditatie, sunt ca si acei primi pasi facuti, cand eram doar niste incepatori in tehnica mersului. Dar, am indraznit si... Suntem ceea ce suntem... Asa trebuie sa abordam si tehnicile de meditatie. Cu siguranta ca dincolo de zidul invizibil al limitarilor si prejudecatilor cu care am fost invatati, noi suntem sanatosi, iubitori si impliniti din toate punctele de vedere. Acest blog este dedicat, in primul rand pentru cei care sunt la inceput de drum in tehnica meditatiei. Celorlalti, le cer scuze, dar cineva trebuie sa faca si acest lucru. Asta nu inseamna, ca nu sunt bineveniti sa -mi calce pragul casei mele virtuale. Dimpotriva, imi face o deosebita placere si ii astept cu LUMINA SI IUBIRE!

ALEXANDRA HINDA


Kathys comments

Niciun comentariu: