marți, 1 septembrie 2009

INGERII DE LANGA NOI - Elena Carstea, Lasa-ma sa te iubesc...


Dragii mei, o veste ce am primit-o acum, cand m-am asezat si eu dupa o lunga vara fierbinte, m-a facut sa ma gandesc la cata nevoie de iubire avem noi toti. Acea iubire ce vine in sufletele noastre din Marele Ocean al Iubirii Divine pentru ca mai apoi, sa o putem trimite constient semenilor nostri. Elena Carstea, suntem alaturi de tine cu toata iubirea noastra.Esti minunata!!!

Sa o ascultam!


Un comentariu:

Nicoleta Raduca spunea...

Buna!!!Nicoleta ma numesc si ma bucura faptul ca mai sunt oameni la noi in tara cu suflet. Familia mea si eu, suntem cu gandul si sufletul alaturi de Elena Carstea...sotul meu este preot si l-am rugat sa se gandeasca la MAREA noastra ARTISTA, atunci cand face rugaciunile ptr. enoriasii lui...DOAMNE AJUTA!!!!...TOATE GANDURILE NOASTRE BUNE SE VOR INDREPTA CATRE ELENA...SPERAM DIN TOATA INIMA SA FIE BINE...IAR INGERASII SA-I VEGHEZE CELE DOUA COMORI PE CARE LE ARE...Multumesc ptr. ca mai exista oameni ca si tine...DOAMNE AJUTA!