vineri, 14 noiembrie 2008

APA







Bine v-am regasit, dragii mei prieteni.
Va multumesc tuturor celor, care pana in aceasta clipa, mi-ati facut bucuria de a ma vizita , in casa mea virtuala (blogul meu )!!!
Incepand de astazi, pentru o lunga perioada de timp, voi scrie si voi inalta slava
APEI, AERULUI, METALULUI, PAMANTULUI, FOCUL.

APA
Urmatoarele articole le dedic APEI, apa ce ne este atat de necesara vietii. Pe langa multe alte informatii, care mi-au fost date sa le studiez, pe parcursul celor 10 ani, de cand viata mea a luat o intorsatura de 180%, cele pe care le pretuiesc cel mai mult, sunt cercetarile facute de Dr.MASARU EMOTO. Dumnealui s-a dedicat studiului influentei, pe care apa, o are in corpul uman si asupra mediului inconjurator. Ideile dumnealui, demonstrate prin cercetarile ce cu dragoste ni le daruieste, prin scrierile sale, ne face sa ne gandim, daca avem dreptul sa poluam acest lichid ce reprezinta aproximativ 70% din tot, corp uman, ocean planetar.

Cartile lui Masaru Emoto au fost editate de ADEVAR DIVIN, una din cele mai dragi edituri ale sufletului meu. Cu bunavointa edituri, imi permit sa pun in prim plan cartile lui Dr.Masaru Emoto. Editurii ii multumesc din suflet pentru bunavointa, iar Dr.Masaru Emoto ii transmit si in numele vostru, toata iubirea pentru minunatele clipe de mare adevar ce ne au deschis ochii, inima si mintea, o data cu studiul cartilor dumnealui.
Despre Dr.Masaru Emoto
S-a nascut in Japonia, si este absolvent al Universitatii Municipale din Yokohama si al Open International University, obtinand Diploma de Doctor in Medicina Alternativa.
Dr Masaru Emoto era fascinat de maretia apei si cercetand-o a descoperit ca moleculele de apa sunt influentate de gandurile, cuvintele si sentimentele noastre.
Acum eu, va intreb inainte de a trece mai departe, doar atat stiind, nu credeti ca ar trebui sa incepem schimbarea majora in sentimente, in ganduri, in cuvinte? Nu??? Sunteti curajosi... Haideti sa mergem mai departe...
Dr. Masaru Emoto a dezvaluit prin tehnici fotografice de mare viteza, cum cristalele de apa inghetata sunt transformate, atunci cand sunt expuse la ganduri specifice, concentrate. Dumnealui a descoperit ca apa, minunata noastra apa, expusa la cuvinte pline de incarcatura pozitiva( iubire, fericire, rugaciune, multumire, etc) formeaza modele de cristale complexe si stralucitoare, de o frumusete fara seaman. Iar apa expusa cuvintelor cu incarcatuta negativa
( ura, blestem, inselatorie, minciuna, viclenie, perfidie, furie, injurii etc) formeaza modele nedefinite, fara nici o forma simetrica, sterse sau incalcite.
Acum va mai intreb o data , mai va da inima ghes sa aveti comportament negativ, prin sentiment, gand sau cuvant? In regula, mergem mai departe. Oricum, cercetarile Doctorului Masaru Emoto continua. Continuam si noi...

Un comentariu:

Anonim spunea...

interesant articol...avem de invatat Adriana