luni, 10 noiembrie 2008

Rugaciunea
Sfantului Francisc de Asissi

Doamne, fa ca din mainile mele sa se vada lumea ta
Si acolo unde este gelozia, lasa-ma sa pun dragostea
Acolo unde este ura, lasa-ma sa pun iertarea
Acolo unde este cearta, lasa-ma sa pun unitatea
Acolo unde sunt erezii, lasa-ma sa pun adevarul
Acolo unde este indoiala, lasa-ma sa pun credinta
Acolo unde este disperare, lasa-ma sa pun speranta
Acolo unde este intuneric, lasa-ma sa pun lumina
Acolo unde este suparare, lasa-ma sa pun bucurie
Ajuta-ma, Doamne, nu atat sa caut mantuirea,
Cat sa ii mangai pe altii
Nu atat sa caut intalegere, cat sa-i inteleg pe altii,
Nu atat sa caut iubire, cat sa iubesc.
Pentru ca acela care da, acela si primeste
Cel care se uita pe sine, acela se si regaseste
Cel care iarta, este si iertat
Cel care moare, acela se naste in viata vesnica
Ajuta- ma Doamne, fa ca din mainile mele sa se vada lumea ta...


Aceste versuri sunt pline de profunzime si cine isi respecta viata, ar trebui sa stea putin si sa cugete la ele. Sunt multe invataturi in ele, si oricine isi doreste sa fie mai bun, in ele gaseste un ajutor neintarziat.
Le-am pus aici ,in acest coltisor vitual, al sufletului meu (Blogul) pentru ca aici, ma intalnesc eu cu voi, vizitatorii mei dragi.
Acum , este neaparat nevoie sa explic ceva. Sunt multi care cred ca sunt datori sa scormoneasca in viata celuilalt. E munca lor de zi cu zi. Le place...Savureaza fiecare clipa... E sensul vietii lor... Sunt in extaz...
Spun ei, una zice si alta face, sau mai spun, fa tu prima data si apoi noi. Si multe altele la fel sau mai rele.
De ce sa le stricam placerea? De fapt, ei actioneaza pe principiul, ca daca ei nu sunt in stare sa faca, ce faci tu ( din motive lesne de inteles), cel care indrazneste si face, e neaparat un om fals. ( se pare ca sunt incredintati de rolul de a judeca pe altul, sau uneori din punctul lor de vedere, e constatare- fie- mi iertata interventia, gandirea in acest sens e tot judecata, careia i s-a pus masca)
Uneori se greseste, oameni suntem, dar acolo unde este inima, se si repara greseala, in cel mai scurt timp. Si drumul greselilor, este uitat de ei pentru totdeauna. Pe acel drum, oamenii cu inima calda vor sadi, din momentul constientizarii, florile iertarii, florile iubirii... Vor pune Lumina si Iubire, ca toti cei care sunt atenti, sa nu paseasca vreodata. Vor tranforma acel drum in drumul Pacii.
De fapt, in cultura populara, se spune ca atunci cand vulpea nu ajunge la struguri, spune ca nici nu-i trebuie , ca sunt acri. Asa spun si cei mai sus amintiti( cei care judeca pe altii). Putina invidie din partea lor... Hai sa- i iertam, sunt si ei oameni , ca noi toti.(... Nu atat sa caut intelegere, cat sa-i inteleg pe altii...)
Dragii mei, cei care indrazniti sa credeti ca sunteti perfecti, va fac un cadou ceva, niste pietre, sa aruncati voi inspre noi, daca va credeti in masura s-o faceti. Dar uitati-va bine, pietrele au o forma de inima. Chiar si voi, cei care va credeti, judecatorii tuturor celor care nu gandesc la fel ca voi, indrazniti sa o stricati( inima)??? (... Nu atat sa caut iubire, cat sa iubesc...)
Pace, Lumina si Iubire pentru toti.

4 comentarii:

Anonim spunea...

am primit un email de la o prietena sa intru pe www.oamenisiingeri.ro asa am facut si am citit rugaciuni, vorbe de suflet si de mangaiere,intrati si voi nu veti fi dezamagiti...intrati...extraordinar...
Caius

Anonim spunea...

asemenea articole sa tot citesti
Mihaela

Anonim spunea...

sunt Adelina,
am intrat ,am citit,nu pot spune decat felicitari pentru tot, articole,imagini,etc...succes in continuare

Anonim spunea...

Viata ta are tinuta,echilibru si integritate.Nu ai prea putin.Nu ai prea mult.
Elena-Adriana