duminică, 16 noiembrie 2008

PRIETENIA


Atunci cand am pus prima inima aurie pe blog, nu am stiut ce voi face cu ea. Acum, dupa cateva ore, stiu.E inima unui prieten. Ma uitam la ea... Imi placea, pur si simplu. Ma uitam la ea si parca imi spunea , ia-ma si pune-ma acolo, pe blogul tau, arata tututor cine sunt. Sunt inima unui prieten.
Asa arata inima unui prieten drag, sau asa ar trebui sa arate.
Scria undeva ca un prieten adevarat, te prinde de mana si iti atinge inima. Cati dintre voi ati simtit asta? Eu am simtit-o!!! Si o simt mereu, pentru ca, in inma mea, intotdeauna este loc pentru un prieten, iar mana mea atinge, dintotdeauna si pentru totdeauna, inima unui prieten.
Voi, cei care credeti ca sunteti singuri, priviti in jur... o privire calda va asteapta , un zambet sagalnic vi se ofera, un clik... si un alt prieten va trimite salutul lui, de la celalat capat al lumii si cate situatii similare, mai sunt...O mana calda iti atinge inima. E mana unui prieten!!!
Intotdeauna el este aici, aproape, in inima ta. Si atata timp cat este acolo, esti bogat, pentru ca un prieten, e o comoara, e viata si zbor , e cer si e soare , e cant si e tacere, e lacrima si zambet, e bucurie si fericire, chiar si atunci cand necazul e la tine in casa...Prietenul este umarul de sprijin pe care pasesti spre inaltimi...
Priveste in jur, el, prietenul e aici, chiar daca nu-l vezi... Daca iti pui mana in dreptul inimii, il simti...Intotdeauna esti impreuna cu el.
Dragii mei, Prietenii sunt ingeri, care ne ajuta sa plutim mai departe, atunci cand aripile noastre par sa fi uitat zborul.
Azi ma opresc aici, aducand un omagiu prieteniei.
Sa nu uitati , UN PRIETEN ADEVARAT ,TE PRINDE DE MANA SI ITI ATINGE INIMA.

Niciun comentariu: