vineri, 14 noiembrie 2008

ASTRUL NOPTII








Incepem astazi o noua categorie pe care o numesc Astrul Noptii. Luna, pe care au cantat-o in versuri poetii, au admirat-o iubindu-se indragostitii, de milioane de ani inconjoara singuratica si cu noblete, Pamantul. Uneori se ascunde si avem faza de luna noua, iar alteori straluceste pe cer facand concureta cu stelele. Prin maretia ei, in faza ei de luna plina, face sa paleasca lumina stelelor.
As vrea sa linistesc pe cei care au pregatire in astrologie, ca nu intru in sectorul dumnealor. Aici nu voi analiza din punct de vedere astrologic, luna. Intentia mea este sa fac cunoscut celor interesati influenta Lunii asupra fiecarui punct de pe Pamant, om, animal, planta, ape si tot ceea ce este pe planeta noastra si sfaturi pentru a ne imbunatatii starea de zi cu zi prin echilibrare.Pregatirea mea este cu totul alta.... Sunt lucruri foarte importante, care ne vor aduce zambetul pe buze si surasul interior, si de ce nu , se cel exterior.Dar totusi, trebuie sa-mi fie iertata aducerea aminte, de faptul ca, atunci cand luna trece prin semnele zodiacale influenta ei e diferita de la om la om.
A fost LUNA PLINA in 13.11.2008. V-ati simtit bine? Ati dormit sau ati avut insomnii? Ati mancat mai mult decat de obicei? Ati fost mai nervosi decat in celelalte zile? Animalele s-au
comportat ciudat? Durerile in cazul oamenilor bolnavi( Doamne, da-le vindecare!) sunt mult acutizate in aceasta perioada. Si cate altele putem observa. Ceea ce incepem azi, este un domeniu vast. Avem nevoie de rabdare si intelegere, iar daca va doriti(pentru ca eu imi doresc) va rog sa veniti cu completari la tot ceea ce este scris aici. Bineinteles cu semnatura dumneavoastra. Asa, in felul acesta, putem sa ne ajutam, unii pe altii pentru a fi mai intelepti si mai echilibrati. Va multumesc, iar acum va las in compania unor imagimi cu Luna plina care va vor incanta.Sa ne revedem cu bine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

n-am dormit, am inca dureri de oase,adevarat spui doamna Alexandra...si toate astea de la luna plina?????????Adriana